hemmavecka jao.

är hemma denna vecka me om ni inte redan vet det. har hittills inte fått så mycket skolarbete gjort men så har jag ju sportlov nästa vecka också :)

arbetsintervjun gick bra i tisdags och det tycker jag oavsett om jag får jobbet eller inte, eftersom att det var min första intervju nånsin och jag gick ju iaf dit ;)

hmm, har något mer hänt? jag har läst en bok som heter "en sorts kärlek" av Ray Kluuun, jättebra bok!
men jag tänker inte skriva någon recension här för det måste jag ändå göra i skolarbetet.

Idag ringde Janne och han har äntligen kommit hem, så imorgon ska vi kanske träffa honom, det ser jag fram emot! =) Har saknat honom.

Imorgon skall även Jontes pappa komma hit o äta antingen hos oss eller så äter vi på stan.

Jahopp...nu kommer snart en kompis hit så ska fixa lite...sitter o kollar på resor t sthlm...saknar hedda så mycket så ja vill dit snart! så dyrt bara...:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback