innebandyturnering.

Just for your information: Var i skolan hela förra veckan och har hittills varit det hela denna vecka också.

Igår hände ju inte alltför mycket i skolan asså..jag och Jenny gjorde nutidsfrågor och dessutom fick vi i klassen igenom vår vilja när det gällde att få en extra vecka till våra specialarbeten. :)

Idag har det varit innebandyturnering i skolan, lag ifrån andra skolor var inbjudna. Eftersom att ja e för lat för att spela så gjorde ja som många andra o sysslade med annat, ja stod i kiosken o sålde massa godis n stuff.
När ja hade gjort mina två pass så åkte ja tillbaks till Skövde o tog leverprover på vårdcentralen.
Efter de har ja bara softat, e så jävla trött idag! Blir en lugn kväll..

Idag fyller min ena bror 16 år, sååå Grattis Timmy! :D
Och min andra bror e inlåst igen..de e lika bra.

Johan va här o hälsa på nyss...

o massa shit...orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback