love,

Mitt onda försvann igår o ja blev bättre, men var tyvärr inte i skolan idag, orken hade tyvärr inte infunnit sig till det :/

Har iaf vart på Maxi igår o handlat massa mat, det kändes bra och var riktigt mysigt. Vi var dessutom inne i andra affärer för att leta efter en ny vårjacka till älsket och vi hittade en skitsnygg jacka som visserligen kostade 700 spänn, men det får de vara värt, bara Jonte blir nöjd :) Jag betalade lite av den åt honom, o han ville ge tillbaka dom pengarna sen, men jag vägrade. För jag brukar alltid få saker av honom så nu kände jag att jag ville ge nåt till honom :) <3
Det blev han väldigt glad för och då blev jag också glad :)

Igår kom även en gubbe o plingade helt oväntat på vår dörr, för han skulle sätta dit ny tapet på ett ställe som det var fläckar på när vi flyttade in. Men han skulle bara kolla hur de såg ut o sådär o så kom han tbx vid åtta imorses o fixade iordning det :)

Har haft en lugn dag där vi har sovit större delen av tiden och allt har varit sååå mysigt både igår o idag mellan oss. Massor av kärlek har sprudlat härhemma :) <3

Idag ringde min bror till mig.. först tänkte ja inte svara eftersom att han valde bort mig häromdagen.. (han som numer är inlåst). Men ja svarade, o han frågade hur det var med mig! I vår familj pratas det inte så mkt om känslor osv. så det värmde att han frågade det för de gör han aldrig. Men iaf, han bad om att få prata med Jonte, för dom har haft lite kontakt de senaste dagarna o i slutet av deras samtal så hade han sagt till Jonte "Hälsa Therese att jag tycker om henne."
När ja fick den hälsningen så blev jag glad och det var inte långt ifrån att tårarna kom..för vad jag kan minnas så har han aldrig sagt till mig att han tycker om mig. (De närmaste sånt han har visat för mig var när vi var mindre o ja frågade om han skulle bli ledsen om jag dog o efter en stund så erkände han att han skulle nog bli lite ledsen.)

Jonte köpte ett par skor till mig häromdagen, men ja måste byta dom för ja sa strl. 38 till honom för de brukar ja ha, men så va dom lite stora iaf, så ja ska testa strl. 37 istället.

Igår åt vi jääävligt god mat. :) Nu har vi precis duschat och skall snart se på American Beauty. Imorn kommer Jonte's föräldrar, dom ska bjuda oss på mat o vi får välja vilken restaurang vi vill! :D
Ska försöka se om vi kanske kan simma o sola lite nån dag i helgen också.

Förresten..ja fyller ju år snart, o då ska ja få en bil av min pappa =)

Hoppas ni får en trevlig kväll o Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback