onsdag

Sa jag förresten att Jonte gav mig en jättefin bukett med tulpaner häromdagen? =) Han gav dom i fredags, för att ja inte fick nåt på torsdagen. <3
Dom är vackra och likaså han.

Idag har varit en rätt bra skoldag, jag höll i lektionerna på förmiddagen och det blev mycket diskussioner, bra - det var det som var meningen. :)
Vid lunch åkte vi ner till Tidaholms "centrum" för att äta pizza. Sen var det tid för studiebesök på ett boende för ungdomar med Aspberger. Det var mycket intressant och jag lärde mig nya saker.

Har tack o lov inte haft såå mycket ont i huvudet idag, bara lite smått då och då. Skönt.

Igår kom älsket o jag i säng rätt tidigt o vi somna nog rätt snabbt också. Hoppas de funkar lika bra idag, det är en lång dag i skolan imorn. Trökämnen - Svenska och specialarbetstid. Nice, huh? Don´t think so.

Men men.. orka skriva mer nu.

Kommentarer
Postat av: Lolita

Snackade lite med herr Gunnarsson häromdagen.
Han var sig lik från förr i tiden.....hehe.....

2008-02-21 @ 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback