shalom!

Idag vaknade vi tidigt, trots festandet igår. (Kanske just därför)
Jag behåller detaljer för mig själv, men jag hade det rätt bra igår :)

Drog ner till stan o mötte Jonte's far, vi gick till TaiPak o käka lunch, sen kika vi lite på stan. Vi köpte nya gardiner till vardagsrummet och en ny duk till vårat nya soffbord som vi fick häromdan.

Sen kom Janne och det var riktigt kul, vi hade inte träffat honom på en månad. Vi gick o fikade o kollade lite på mobiltelefoner. Efter det åkte vi hem o började städa massor. Jättefint o mkt fräschare här hemma nu. De nya inhandlade sakerna är på sin plats och lyfte upp rummet, nu ser det inte lika beige ut i vardagsrummet.

Skönt..det har varit lugnt i ett par dagar nu, behövligt..jag orkar inte mer bråk.

Undra vad som händer ikväll? Sitter o dricker ett glas vin...är rätt trött. Imorn kommer Jonte's föräldrar hit för hans mamma ville träffa oss också så vi ska baka semlor tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback