godkväll.

Tja
Det var en ganska långtråkig dag i skolan, inte mycket hände, men jag fick sluta så att ja hann med tvåbussen hem :)

Har kollart på tv och ett avsnitt av Weeds, har dessutom suttit vid datorn så jag har faktiskt inte gjort någon nytta sen jag kom hem =)
Har badat också o så hade älsket lagat mat, som vi åt nyss. Gul soppa..mmm...yummie! Han har kommit på receptet själv!
Koka massa potatis, morötter och kålrot, sen mixar man de med exempelvis en stavmixer och häller i matlagningsgrädde, vitlök och kryddor. Soppan skall vara ganska tjock i konsistensen, eller inte tjock direkt men...typ som...puré! fast kanske lite mer rinnande..jaja, mycket god är den iaf, serveras med ost och knäckebröd =)
Älsket brukar även hälla i frysta ärtor, men det får han göra i sin tallrik för jag äter inte ärtor.

Nu ska vi se på Weeds igen, sen ska ja sova. Jag ser fram emot imorn när alla klasser på skolan ska visa upp vad som har gjorts under veckan.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback