jullovet

Nyårsafton blev ok till slut ändå. Dagen började med ångest ångest ångest, gap, skrik, fel o gråt.

Sen ringde PJ o hörde om de blev nåt på kvällen. Jonte hade sagt till folk (i sitt berusade tillstånd) att det var fest o öppet hus här på nyår. Han minns inte att han har sagt det eller till vilka han har sagt det. :)

Vi åkte ut till pappa o åt middag där, sen somnade vi nästan i soffan medans vi väntade på tåget hem ;)
PJ kom tyvärr inte då det var jobbigt med buss o pengar o div. Ante skulle kommit, men sen ville han ut på krogen o de ville inte vi. Vi var så jävla trötta så det var nästan skönt att det inte blev nåt. Medans vi väntade på bussen hem så tog vi en fika på pressbyrån inne i stan. När vi kom hem så tog vi ett bad, myste massor, spelade lite kort, fikade lite o såg på tv. Vid tolvslaget kramades vi o såg på raketer genom fönstret :P
Jag hade det bra, men hade fortfarande lite ångest.
Jag undrade om Monia & Tobbe såg raketerna ifrån himlen..

Ångesten låg på även dagarna efter och jag såg inget slut på den.

Men så, för ett par dagar sen så började det vända lite smått och igår mådde jag helt bra.
Vi var iväg till Falköping igår o hälsade på en kompis och min bror. Efter det så åt vi pizza :)
När vi kom hem så drack vi thé o myste framför tv:n.

Idag så mår jag ok, förutom min mage som har krånglat hela veckan :S
Men vi ska ut till J's föräldrar idag och även hem till hans farmor. Vi sover sen hos hans päron. Mysigt :)
Jag kände att jag var i starkt behov av trygghet så jag ville dit.

Ska göra mig iordning strax ser ja på klockan... jag tycker nästan nästan att det ska bli lite skönt att skolan börjar på måndag..då har ja iaf nåt o göra på dagarna=mindre strul o mindre tankar kanske :)

fan vad det här lovet har varit snurrigt...
ok, har bara en sak till att säga :) Jag är så glad att Jonte finns vid min sida. <3 Snygging!

btw, idag är det beräknat att mitt syskon ska komma, får väl se när bebisen behagar att ploppa ut :)

so long fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback