miljötema

Igår började skolan, och även veckan med miljötema med inriktning på växthuseffekten. Hade ett par föreläsningar igår av en politiker och en polis. Mycket intressant. Sen såg vi på film "The Planet".
Idag var skolan mycket segare.
Min grupp ska samla in pengar av folk o sen köpa regnskog.

Har även vart på sjukhuset och fått information om min mors sjukdom :/

Men vet ni vad?
Igår, exakt 14.00 så fick jag en lillasyster, ett jättesött litet knytte är hon, sprang upp till BB idag och hälsade på. =)

Helgen var jättebra, åkte ju till svärföräldrarna i fredags. Kom dit, åkte o handlade o sen åkte vi till Jonte's farmor, där gjorde vi pizza o käkade massor =) Sen åt vi tårta. Efter det sov vi hos J's päron. Jag och Jonte stökade i köket innan vi skulle sova, massa gott åt vi. Det var mysigt att sova där och jag hade lätt kunnat stanna där hela helgen, men vi åkte hem på lördagskvällen. Resten av helgen ägnades väl mest åt mys, städ och tvätt.

Nu skall jag gå o duscha, sen sova, för jag är trött. Imorn är det skola igen, får vi se vad den har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Jessica

får man fråga vad din mamma har för sjukdom gumman?

massa kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback