torsdag är inte hela veckan.

Igår orkade jag tyvärr inte ta mig till skolan, men jag fick grejer gjorda hemma. Städade hela badrummet som fan =) Känns bra att ha det fräscht.

Älsket har fått med mig att börja kolla på Weeds, det är ingen svensk text på det han har laddat ner, så ja fattar inte allt, men förhoppningsvis så lär jag mig nåt och det känns spännande med lite utmaning, jag behöver bättra på min engelska.

Idag är jag i skolan, men det är rätt tråkigt här nu. Finns inte så mycket att göra.
Får hoppas på att det händer roliga grejer hemma sen. :)
Imorn skall jag till optikern o göra undersökning och hämta ut nya linser. Om ja får mina pengar imorn så ska ja betala en skuld på 5000:- that sucks.. :/ men får pengar den 25e igen. Fast då har jag lite mer skulder att betala.
Har varit en fattig månad då csn inte betalar ut pengar i december!

Nä, nu börjar strax lektionen, ska se va som händer. Bye.

Kommentarer
Postat av: Jessica

CSN är bajs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback