jobb!

WIIIIIE!!! JAG HAR FÅTT ETT JOBB!!! :D :D
Berättade ju att jag har sökt röven av mig. Skickat ansökningar hit och dit. Igår kväll ringde en man och presenterade sig själv och vilket företag han ringde ifrån. Eftersom att jag har sökt så många olika jobb så mindes jag inte vad det var för jobb, men jag tänkte att om vi fortsätter prata så lär det komma upp i huvudet på mig.
Jag var väl så gott som anställd redan i telefonen igår, men han ville träffa mig idag när han ändå skulle vara i Skövde.
Jobbet är mitt iaf :)
Jag ska köra städmaskin på Willy:s, mån-fre mellan kl. 06.00-08.00 och vissa lördagar. Det är ett sommarjobb och jäkligt bra lön.
Mitt första riktiga jobb och jag har fixat det på alldeles egen maskin! Fatta vad stolt jag är :D

Vi har även hattat runt på stan o fixat massor med papper inför soc-mötet imorgon, allting har gått som en dans, vi var glada, alla har varit trevliga och mycket hjälpsamma, inga problem alls. Allt är fixat och jag hoppas verkligen att det funkar imorgon också.

Träffade på min kusin på stan idag, hon blev så glad för min skull.

Mamma var här igår o lämnade sin cykel som jag ska få låna, så Jonte är igång med projekt "Fixa cykel", alltså fixa däcken + nytt kedjeskydd. Mitt i allt detta så råkade hans ena cykeldäck pajja. (Även hans solbrillor och flip-flops pajjade igår) Så igår var vi på Maxi o shoppade nya brillor till båda, ännu mer nya kalsonger till honom och varsin ny cykelslang.
Hade en trevlig dag med Pj igår.

Idag drog J till Maxi igen o köpte cykelpump, när han kommer hem o skall fortsätta med sitt projekt så upptäcker han att den ena slangen är fel, så han blev sur och väldigt arg, så jag har bett honom att lägga ner projektet för idag. Dessutom är det kass väder ute. Jag håller på o tvättar.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Va bra!! grattis!:D

2008-06-17 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback