ny vecka.

I lördags så blev det inte alltför mycket gjort, vi vilade rätt mycket. Sen gick jag ut o mötte min syrra o vi drog hem till Jenny o gav mat till katterna. Sen drog vi hem o då hade Jonte lagat mat, stekt makrill och potatis :P

Tyvärr var jag så trött och lite illamående så jag var inget vidare sällskap till min syster :( Jag somnade o sen drog hon hem..

Igår hade vi tänkt att åka till Hjo eller Lidköping o sätta oss vid vattnet eller kanske bada lite m.m. men när vi vaknade var vi rätt trötta och matta och kände inte riktigt för någon sådan utflykt. Istället fick vi lite besök, sen cyklade vi till Maxi o handlade lite. När vi kom hem så diskade han och jag lagade mat. Det blev en tonfisksallad med ris och grönsaker m.m.
Sen tog vi med oss maten ut och satte oss nere vid "sjön" på en filt och åt och hade det jättemysigt =)
Efter det cyklade vi hem till Jenny för katterna och sen köpte vi varsin glass och satt ute o åt den.

Idag har vi varit på Maxi igen för o köpa glass där i storpack, det blir så dyrt om vi ska gå ner o köpa varsin glass i affären varje dag 20-30-40kr /dag. Vi var ju även såklart hos Jenny för katterna igen :)

Imorgon så ska jag vara på arbetsförmedlingen på möte mellan o9.3o-11.3o..dött o sitta där så länge! Måste dessutom vara kvar efteråt för att visa upp mina betyg o leg m.m. eftersom att jag inte hade med mig sånt när jag skrev in mig. Efter det så ska jag fixa lite annat sen har jag ingen aning om vad som händer.

Nu är jag ensam hemma och poppar hög musik =)
Och för er som inte redan vet det så är jag väldigt kär i Jonte, han är helt jävla underbar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback