bilder

Nu har jag lagt in nya bilder i min bilddagbok :) (om någon är intresserad så heter jag shroomgirl där)

Igår åkte vi till Orient Palace o käka mums-middag som J's föräldrar bjöd på. Efteråt åkte vi hit o vi bjöd på thé o fika.
Eftersom att jag fyller år snart så fick jag en present av dom, o förskott..jag förstod inte riktigt varför men ah, jag var lika lad ändå :)
Jag fick ett förkläde o de har ja velat ha länge, för de e bra när ja ska diska så att ja inte skvätter ner hela mig med äckligt diskvatten. Fick även 2 matchande kökshanddukar till det och så fick jag pengar av dom med, så att jag kunde köpa nåt mer ja ville ha :) Tack till mina svärföräldrar =)

Vi spelade även TP och Jonte vann.

När dom hade åkt så kollade jag och J på American Beauty, den var bra. Sen kom Johan och vi hade de trevligt tills de va dags för oss att sova.

Idag gick vi upp o åt frukost rätt tidigt, sen la vi oss o sov lite mer o sen kom J o väckte mig med en tallrik full av frukt som vi mumsa i oss i sängen :P

Senare är vi bjudna på middag hem till min kusin o imorn är det skola igen.

Ps. Jag är trött. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback