måndag

Idag är jag i skolan fastän att jag har vart cp-trött hela dagen.
Men det är varmt o fint väder idag..solen skiner massor =) Hoppas att det är lika bra väder i Skövde när jag kommer dit sen.

Har inte gjort nåt vettigt i skolan idag o de lär inte bli så mkt mer än så heller. Spelade Betapet med älsket förut, det var kul men han vann. Ska fråga om han vill ta en till match....

Igår sov vi mycket och ca en timme innan vi skulle va hos min kusin på middag så vaknade vi efter våran lilla eftermiddagslur :)

Hemma hos Alex fick vi potatisbullar med lök och majs i (jag äter inte majs, men var modig o åt ändå :P) o till det så var det massa grönsaker o pitabröd.
Till efterrätt fick vi banan med choklad som hade varit i ugnen :)
Ejnar var där också, de va ett tag sen vi träffa honom så det var trevligt. Tyvärr va ja så himla trött så vi gick hem efter drygt 2 timmar.

Väl hemma så duschade ja o sen myste ja me älsket resten av kvällen, vi såg på ett program på tv..minns inte vad det hette riktigt men de handla massor om svett..hehe. På 6:an var det iaf..

Nä..nu har ja inget mer vettigt att skriva..ska spela mer me J nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback