becoming insane.

Idag är det C's tjugofjärde födelsedag, vilket innebär att idag är den dagen som vi ska festa. På riktigt. Dags att festa sönder oss nu.

De hade tänkt fylla kylen med ännu mer alkohol, men då var det dumma systemet stängt idag. Tror det finns så vi klarar oss ändå. Ska ju lyckas ta oss ner till krogen också :P



Orkar inte. Jobbigt att vara osäker. Att inte veta.
Inte veta hur läget ligger. Ledsen. Så ledsen att mina ögonlock var jättesvullna när jag vaknade, väldigt vackert måste jag säga. Tur att det finns de som tröstar. Men jag blir bara ännu mer ledsen av tröstande. Jag blir liten och allt blir väldigt ynk då. Ynk ynk yyyynk! Snyft.
Men du, jag älskar dig..jag lovar att allt blir bra. Men utan en kram så är det svårt att tro på det. Kanske.



Jag har det iaf ganska bra här. C & J är otroligt snälla mot mig, de ställer upp massa. Jag är en person som har väldigt svårt för att ta emot saker, utan o erbjuda mig att betala tillbaka t.ex. Men man behöver ju inte alltid betala tillbaka allt. Man kan ju faktiskt bjuda tillbaka en annan gång, det brukar jag vilja göra. Och jag känner att jag ska nångång ge tillbaka något till C & J, och andra J, för allt jag får. Ni är mina tre. <3


Skål på er =)


<Becoming insane>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback