blåsväder.

Det var mys med Alex igår. Vi solade inte för det fanns inte tid just då o vi orkade inte vänta! Men efter att vi hade skrivit ut papprena som vi skulle ha så åkte vi tillbaka hit o spelade alfapet. (Hon vann!)

Sen gjorde hon morotssoppa till henne & Jonte, medans jag åt rester från min kinamat :)

J var så snäll o röjde verkligen upp här hemma igår, så nu är det fint igen. Jag låg framför tv:n....

Kl. 21 på kvällen gick vi till Maxi o storhandlade. Det är ju sjukt jobbigt att bära hem allt, gör så ont i armarna :P
Men otroligt skönt att ha lite mat hemma igen!

...

Idag skulle vi ju ha åkt till min gamla skola, jag, Jenny, Jessica & Fanny. Men Jenny ringde igår o berättade att en av lärarna skulle iväg och när vi väl åker dit så vill vi ju träffa alla lärare.

Men ah, så skulle jag & J vart i Tidaholm idag ändå för att Martin skulle bjuda på middag. Men det blev ändrade planer där med.

Visserligen så tycker jag att det är lite skönt att slippa ta sig nånstans idag för det blåser mycket ute. Vi har väl egentligen sagt att vi ska ner till stan idag o kika efter present till min kusin + några tröjor/skjortor till J för hans födelsedagspengar. Men jag vill helst skjuta upp det till imorgon istället.
Jag är verkligen värdelös när det gäller saker som jag kan styra över, då skjuter jag jätteofta upp allt så länge det bara går. Vilken disciplin :)
Vi har ju tvättid imorgon så allra bäst vore att dra t stan idag så det är klart, men ah..orka :)
Om jag myser upp mig i soffan bredvid J där han ligger nu så tar det nog inte lång tid innan jag har fått honom att gå med på att vi tar stan imorn istället. Eller vad tror ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback