det händer mycket.

Ja, precis som rubriken påtalar så är det mycket som händer.

* Min finfina kusin Alexandra fyller 21 idag, så puss o grattis! ♥
Vi var på kalas hos henne igår, det var vuxenkalaset. Barnkalaset blir på lördag. (Alltså för oss ungdomar). Hörde rykten om att hon ska kläs ut till kondom o dessutom dela ut kondomer på stan på lördag kväll. :) Jag uppdaterar mer efter lördag.

* I torsdags var det ett år sedan Monia & Tobbe dog. Tiden har gått jävligt snabbt, känns konstigt. Vi tänker på er! ♥

* J har äntligen skaffat facebook! Haha, anledningen till att jag tar upp det här är för att jag trodde aldrig att det skulle hända. Förmodligen inte han heller. Men det var väl delvis mitt tjat :) Får väl se hur seriös han blir med detta då.

* Christian ska förmodligen flytta uppåt igen, äntligen säger jag!

* Jonatan ska flytta till Mariestad i helgen, så imorgon åker jag med honom hem o hjälper till med packning. Ska bli så kul att äntligen få träffa hans dotter Fatima igen! Det var längesen sist.

* Imorgon ska jag även försöka ta en vända på stan o fixa present till min kusin. Ska även ta mig till vårdcentralen för att lämna ett blodprov.

* Vi har varit ute några gånger på 20-kronorskvällarna o festat. Men det har inte varit så mycket, för vi har inte så mycket pengar att göra av med! Haha.

* På onsdag så ska jag umgås med kusin, vi ska hem till hennes pappa (min farbror) o skriva ut lite papper + att vi ska nog även sola lite solarium, för man får göra det gratis i den bostadsföreningen =)

* Den senaste tiden har varit ganska social, eller ja, vi har varit rätt sociala, träffat vänner o sådär =)

Det får räcka just nu. Orkar inte skriva mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback