drömmar 2.

Usch, fyfan. Vaknade med ett ryck nyss. Fan vilken jävla jobbig dröm jag hade. Har ont i axeln också efter att ha legat fel. Så jag vill inte sova mer.

Ska sitta o morna mig här en stund o vänta på min kusin. Vi ska ha frukostdejt innan vi ska hem till hennes pappa.

Igår hade jag en fantastiskt bra och social dag. Pratade i telefon med mamma, Christian, Jonte, Glenn, Linus, Alex, Kim & Martin. Jag promenerade ju även till Vårdcentralen där blodprovet gick snabbt o smärtfritt.
Efter det gick jag vidare hem till Kim o satte mig för o tjöta i ett par timmar. Det var ett kärt återseende.
Sedan fortsatte jag med mina apostlar ner mot innerstaden där jag dumpade av böcker på biblioteket. Inne på stationen mötte jag Perlheden o växlade lite ord innan jag letade upp Jonatan.

Jag & Jonatan hade en trevlig bussresa o väl framme i Skara var jag väldigt hungrig så vi gick o beställde kinamat o köpte julmust. Detta intog vi sedan i hans kök innan vi började att packa.
Han har inte så mycket saker så det gick rätt snabbt att packa. Vid nio tog jag en buss hem. Hade ju inte träffat J på hela dagen så det var härligt när vi väl fick kramas :)

Nu har jag ont i magen och mår som en röv. Vill inte vara i detta medvetandet just nu.
Tur att min fina kusin kommer. Hon livar alltid upp stämningen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback