drömmar.

Uuääh. Har drömt jobbigt nu på morgonen. Dels att min mor hotade mig med kniv o viftade med den efter mig, för att hon ville att jag skulle dra därifrån. Jag hade vart så fjäskig o hon blev irriterad över det.
Sen så drömde jag att jag var på en arbetsintervju i Sthlm. Intervjun var på engelska men jag klarade av det fint ändå. Det var för ett jobb som nån sorts servitris, men det benämndes som nåt ord som liknade glädjeflicka! Haha. Intervjugubben var rätt sliskig iaf!
Orka sånt. Kände mig neråt när jag vaknade nyss.

Idag fyller Linus år, så Grattis till honom! :)

Jag ska ta mig in i duschen nu och när jag är färdig ska jag gå bort till Vårdecentralen o lämna blodprovet. Får se om jag kan rota fram pengar nånstans här till det. I eftermiddag ska jag ju med Jonatan hem. Packa inför flytt.

Nu vet ni min dag. Vad händer för er?
 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sitter på jobbet, precis varit o käkat pizza till lunch så har hamnat i paltkoma nu. tog sovmorgon till 10 idag. de va gött. :D

2008-11-25 @ 13:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback