lycka! <3

Ljungby del 2 kommer snart. Även lite annat skit om vad som hänt den senaste tiden.

Men for now, så ville jag bara uppdatera lite snabbt.
Ikväll är vi hemma o tar det lugnt. Var sjukt sugen på att gå ut på krogen förut men ekonomin tillåter inte riktigt att vi ska festa på krogen idag, och speciellt inte när det inte är 20-kronorskväll :)

Istället har vi fått besök av min underbara kusin som i onsdags flyttade hem till Sverige igen. Det värmer verkligen i mitt hjärta att hon är tillbaka. <3
Även Anders är här. Vi har det väldigt trevligt och mysigt alla fyra. Har druckit thé och pratat. Nu ligger vi o slöar o lyssnar på musik och är väl på väg in i sömnens värld.

Detta är kärlek.
Och ni mina vänner, jag återkommer till er med mer text i sinom tid. =)
I hope you'll find it interesting to read about my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback