:P


Är du kär just nu?
Ja=)
Har du kysst någon idag?
Ja.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Yes.
Har du ett förhållande?
Ja.
Om nej, varför inte?
Jag har ett.
Hur många har du varit tillsammans med?
5 stycken i vuxen ålder. (varav 1 är jätteseriöst, 1 lite seriöst och de andra inte spec seriösa)
När förlorade du oskulden?
2 veckor innan jag skulle fylla 14 om jag inte minns fel. *förtränga*
När går gränsen vid otrohet?
Svårt att säga. Men vid en puss tror jag.
Har du varit otrogen och om ja, varför?
Ja det har jag. Jag var cp i huvudet. Omogen.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Nej verkligen inte.
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?

Har ett nu. Men innan dess så var det Danne i Gbg, det tog slut för att jag var inte kär i honom o han är en psykopat, eller iaf jäkligt störd i huvvet.
Är du romantisk?
Jo en del kanske.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Hmm ja på sätt och vis, det ledde aldrig till ett förhållande. Men jävligt svinigt av mig.
Är du svårflörtad?
Haha nä det tror jag inte.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Ja många gånger.
Vad hette din första seriösa flickvän/pojkvän?
Christian. Men det mest seriösa är ju nu, med Jonte. (Johannes)
Hur länge höll det?
Med C: ett par månader, ca. Med J: Vi är fortf ihop och har så varit i drygt 2½ år nu.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Ja , haha.
Har du lekt med någons känslor?
Ja :/
Hur länge höll ditt längsta förhållande.
Är inne i mitt längsta just nu..
... och ditt kortaste?
10 dagar kanske, haha. Så seriöst var det :)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Jag vill fortsätta med det förhållande som jag har nu.
Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Ja när jag gick i lågstadiet. :P
Är du en bra pojk/flickvän
Både ja och nej. Har gjort en del dumma saker, men jag försöker att vara en bra flickvän nu!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Älsket. (Jonte)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Haha, Jonte såklart!
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Jao.
När fick du din första kyss?
Oj..minns inte, men i lågstadiet nångång.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Inte en aning, men jag föddes när mamma var 20 o pappa var 24.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Nej absolut inte! :S
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Både ja och nej. Jag vill inte ha tatueringar som det känns just nu iaf.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Dumpad.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
Ööh. Ganska vanlig tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback