Superlördag!

Vilken underbar kväll jag har haft. Massa underbart goa människor, go mat o sååå supertrevligt.
Stresschoppade en ny topp att ha på mig ikväll också. Mycket folk i affärerna. Vi köpte även 3 olika (och jättefina) nagellack till Alex i present, hon blev jätteglad och gillade färgerna.

Nu är vi hemma, det är jag, älsket, Anders, Alex & Anderas (G). Vi har det supermysigt :)

Imorgon (eller senare idag) så ska jag åka med min fina vän Kim till Göteborg. Han ska köpa en bil och jag lyckades övertala honom att få hälsa på min moster o hennes sambo o deras nya söta lilla bebis (Edda). Har ännu inte bestämt nåt med min moster (Tina) iom att detta bestämdes nu ikväll, att jag skulle få åka med. Men jag ska ringa henna imorn när jag vaknar. Har ställt klockan på kvart i nio. Kommer bli9 hämtad typ vid halv elva. Men oavsett om min moster är pigg på besök eller ej så ska de tblir kul att få åka på en liten roadtrip tillsammans med Kim :)

Tack alla ni som har gjort min kväll så fantastiskt underbar, och ni som fortsätter att förgylla den ;)
Har lovat Kim att inte sova nåt i bilen imorn, jag ska vara social o trevlig :) Hoppas att jag lyckas, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback