Ljungby part 2.

Jag har ju länge lovat er att berätta del 2 ifrån Ljungby och mer därtill. Nu när jag segat så otroligt så kommer det ju självklart inte bli en lika rolig historia som om jag hade skrivit det direkt, färskt ur minnet.

På lördagen så festade vi iaf. Hade det jävligt bra. Jonatan var full från att han vaknade tills han somnade sent på natten. Det var en stund på kvällen där som jag var lite rädd att han inte skulle orka följa med på krogen. Men Jonatan bangar aldrig för fest =)

Det kom en del folk och jag var väl rätt blyg som vanligt. Tacka vet jag kung alkohol! :D

Lite senare blev det krogen och det var 23-årsgräns där. Jag är ju inte 23 förräns i mars, men kom in ändå och var jättestolt. Ända tills någon säger att 23 bara är en rekommenderad ålder. :| crap! (tack för att du förstörde den glädjen liksom! haha)

Ah, det blev ingen lång stund på krogen iaf, 5-10 minuter på första stället och precis samma på nästa ställe! :S Killarna som vi var med var lite veliga! Så vi tröttnade o drog hem till C's place igen.
Natten blev väl inte riktigt jättebra men.. En sak som var skumt var att en av killarna som var där (någon ifrån Ljungby) höll på som fan mot mig! T.ex. när jag satt i soffan o han satt bredvid så kände jag att han börja smeka försiktigt med ett par fingrar utanpå mina byxor på sidan av låret t.ex. varpå jag givetvis flyttar på mig några cm, men han va ju där strax igen! O ja e så feg så istället för o bara skälla ut idioten så reser jag mig upp o går iväg. (Den här idioten visste om att jag hade en pojkvän hemma i Skövde) Jag går till C o ber om "beskydd" haha, nä men att han ska hålla sig i närheten av mig.
Så jag fick sitta bredvid honom när han satt vid datorn o spelade, då flyttar sig den där killen i soffan så att han kommer så nära mig som möjligt. Jag & C går ut o röker o när vi kommer tbx så sätter sig den där killen vid datorn, o haha, aldrig att jag sätter mig där igen.
Aah..orkar inte skriva mer om saken för jag blir så sur, men han var verkligen skitjobbig som tog på mig så fort han fick chansen!

Hade det jättebra i Ljungby iaf, på det stora hela! Bussresan hem höll på att inte funka alls för Jonatan för att han hade ingen biljett o det fanns inget öppet ställe o på bussen kunde man tydligen inte köpa, trots att det stod på internet att det skulle gå! Men han kom med iaf =)

Sådär. Har en del mer saker att berätta om va ja har gjort den senaste tiden, men kan ta det i ett annat inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback