20-kronorskvällen.

Haha Andreas vad SÖT du är =) Tack iaf ;)
Allting löste sig..Jonte hade lite cash o dessutom hade jag lite vin hemma + att det fanns snälla goa vänner som bjöd, o då tänker jag på Natta & Jonatan :D

Vi drog hem till Natta på förfest o där fanns de några människor..de blev lite bråk mellan några o jag o en kille till var dörrvakter :P Det resulterade i att jag tappade min lins på golvet när nån försökte brotta sig ut :P Men jag hittade den, dock inte så skönt att skölja den i vatten o sätta in den i ögat igen...ska ju helst va linsvätska :P

Natta kände nån som körde gratis taxi så jag o hon kom ner till stan på det sättet =) Alla killar hade gått i förväg o delat lite på sig pga bråket.

Jag träffade en gammal bekant igår som bjöd på en cider som tack för att jag hämtade hans jacka i garderoben...men ja..jag bad honom hålla den när jag skulle göra nåt o när jag skulle ha den så var den borta! Jag har ingen aning om vart den var o tydligen hade inte han det heller. Hmm.
Whatever, jag behövde inte mer o dricka ändå :)

Jonatan hängde med hem hit o vi åt soppa o varma mackor innan vi gick o la oss. Jag sov på soffan för jag var full o töntig o blev sur på Jonte. Jonatan sov i gästrummet, han väckte mig tidigt imorses när han skulle till jobbet. Hans chef var tydligen inte så glad då han var räääätt försenad tror jag :P


Varför ska så många killar komma o stöta på en då man är upptagen? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback