ljungby.

Denna kväll sitter jag i lilla småländska Ljungby. Eller så litet är det inte, de har ju faktiskt Ica Maxi ;D

Besöket av Elin, J's syster var roligt igår, de gjorde piroger, vilka jag med min expertis penslade. Iaf, de blev goda.

Åter till nutid. Det finns en jävla människa som jag stör mig nåt så fruktansvärt på. Eller inte stör mig, jag är jävligt arg på den lilla pissråttan.

Här i Ljungby iaf..så är jag o hälsar på Christian, en gammal vän. Han fyller år på lördag så vi e några stycken som ska fira. Jonatan kommer ner imorn med. =)
Jag anlände vid 19 ikväll, efter drygt fyra timmars resa, varav en timme var enbart väntan i Jönköping. Blev uppmött o vi gick till ett fik där jag blev bjuden på thé. Sen intog vi det redan nämnda Ica Maxi för jag skulle ha lypsyl. Jag är oerhört beroende av det o råkade tyvärr glömma mitt hemma, trots att min älskling så snällt faktiskt hade packat ner det åt mig. Så skulle ju jag självklart ta upp det o smörja på för att därefter glömma det på bordet.

Vi har suttit o tjötat skit sen gick han hem till sin flickvän. När han fick veta att jag är mörkrädd så fick han lite dåligt samvete, men jag sa att de va lugnt :) Jag fick äta vad jag ville så nu har jag ätit för första gången sen halv två idag. Denna gång blev det pasta med köttbullar.

Nu tänkte jag lägga mig o läsa en stund för jag tror inte att det händer så mycket mer på internet ikväll. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback