älskets 25-årsdag!

Jag är galet trött nu. Gaaah!
Åkte till min far igår eftersom att jag ska vara här några dagar nu när de har åkt upp till Piteå för att träffa min lillasyster. Det skulle egentligen ha varit förhandling i tingsrätten om vårdnaden, men min systers mor skrev på förlikningen så det blev inget i rätten, skönt =)
Iaf så är jag här för att ta hand om mina bröder. Eller ja. De är så pass gamla (15 & 16) att de klarar sig själva, men jag ska se till att de får middag, att Emil kommer upp till skolan och att de inte hittar på massa bus.

Idag fyller hjärtat 25 år! =) Han stannade hemma igår så jag åkte in till stan för att bjuda honom på valfri restaurang. Vi åt thailändskt, med några olika rätter. Det var gott och spännande att jag vågade pröva nya saker från menyn, men med facit i hand så hade jag ändå velat ha det gamla säkra kortet :P
Det var iaf jättetrevligt o mysigt. Jonte blev glad och då är jag glad.

Jag har ju redan gett honom en mobil i present då i somras när jag fick lön. Men nu fick han mer för jag tycker att det är så kul att göra honom glad :P Dels bjöd jag på middagen och så hade jag köpt två böcker på engelska. Han gillade båda två som tur va :P Den ena hade han velat ha länge men aldrig hittat den, jag köpte den på ren impuls då jag visste att han gillar andra böcker av samma författare, o vilken tur att det blev så bra då =)

Jag hade även ett annat ärende i stan. Det var rekryteringsträff på arbetsförmedlingen, massa företag som kom dit. Jag tänkte att jag skulle passa på att gå dit o visa upp mig o lämna CV.
När jag hoppade av bussen på stationen så var det fullt med folk på stationen o jag gick där längs den långa vänthallen o kände hur paniken bara steg o att min andning blev tyngre. Hatar när det är så mycket folk. Efter det var jag supernervös och tanken på att gå upp till AF gjorde saken bara flera resor värre.
Jag ringde J för att bli lugn. Gick in på AF och dog.
Nä, men jag satte mig vid en dator o letade lediga jobb i väntan på att jag skulle våga gå fram o prata med något av företagen. Men icke. Jag fick bara mer o mer ångest o till slut var jag nära på att börja lipa så jag gick.
Är jävligt besviken på mig själv för att jag inte klarade av det.
Hur fan ska jag kunna få ett jobb? Hur ska jag ens våga jobba?
Orkar inte med det här mer. Kass o sug.

..

J följde iaf med mig hem till pappa ikväll. Han sitter o läser en av sina nya böcker, jag har precis kollat på Idol. Snart tänkte vi dricka thé, men jag ska ta o plocka ur diskmaskinen o rensa upp lite i köket först.
Det ska bli så underbart att få sova tillsammans med Jonte inatt igen =) Inte ofta vi sover utan varandra.

Jao, där hade ni lite updates. Btw, min minsta lillasyster (Kim) är nu 10 månader. Hon är så söööt :D Jag träffar inte henne ofta s igår när jag skulle lyfta upp henne från sängen innan de skulle åka så trodde jag att hon skulle bli rädd o börja lipa. Men hon var inte alls rädd för mig o vi lekte o hon skrattade =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback