lyckad kväll.

Jag hade lovat Sandra att festa med henne på krogen på lördagskvällen. Jag måste erkänna att jag inte var jättesugen på det då jag fortfarande mindes min senaste bakfylla som innehöll illamående och spya.
När lördagen så kom så bävade jag inför att behöva åka till stan o handla på bolaget, lat som jag är. Men som en skänk från ovan så var Sandra redan inne i stan o hade köpt massor som vi skulle ha till kvällen. :)

När jag precis hade kommit ut från duschen så kom Sandra o vi började dricka lite vin från boxen medans hon surfade och bestämde musik o jag gjorde mig festfin. Efter ett tag så kom Jonatan & Mårten o drack även de. Jonatan & Mårten ville lite senare dra till Natta innan krogen, men Sandra ville inte dit utan hon ville vara kvar här ett tag innan det var dags att göra stan. Så vi bestämde att vi skulle möta upp killarna i stan senare.

Sandra propsade på att vi skulle åka taxi ner till stan, så blev det och hon betalade. Saken är den att jag hade sagt till henne att jag inte ville eller kunde festa mkt pga min brist på inkomst. Hon har ju både lön och csn så hon bjöd mig på kvällen. När jag blir anställd så är det nog min tur att bjuda tillbaka ;)

Iaf, väl nere i stan så var inte Jonatan där, han var hos Natta för o hämta henne o Mårten, som vi inte kände sen innan, var kanske inne på Vatra. Vi tänkte då gå in där, men var för långt bak i kön för att hinna gå in medans de hade gratis inträde. Eftersom att vi hade bestämt att gå till Husaren direkt när Jonatan skulle komma så kändes det inte lönt o betala inträde till Vatra för o vara där inne i kanske 10 minuter. Så vi gick in på Husaren där inträdet låg på 100 riksdaler. Väl inne så köper Sandra en sexa redbull/vodka till mig o vi slår oss ner o pratar. Jonatan kommer aldrig, vi får till slut tag på Mårtens nummer, men han svarar ändå inte och vi börjar tröttna o bestämmer oss för att gå på toa o sen dra vidare till nästa ställe.
Men det ville tydligen inte gudarna, för när vi kommer ut från toaletten så har vår gamla plats tagits av en gammal vän till oss. :) Alexander & hans vän Andreas hade slagit sig ner o vi gick dit för att hälsa.
Vi handlade nytt och blev sittandes där med dessa tu tills stället stängde. Ja, en o annan besökare slog sig ju även ner där :P
Jonatan dök aldrig upp, har för mig att han ringde en halvtimme innan de stängde men minns inte vad som sades. Jag & Sandra följde iaf med Alex & Andreas hem. Alex pröjsa taxi :)
Väl där bjöd han på Dooleys :P
Sandra insisterade på att åka taxi hem, vi hämtade upp Jonatan på stationen och vi tre var hemma strax före fem :)

Sumsum: Jag var skönt full hela tiden, gjorde inte bort mig (iaf inte jättemkt), var tillräckligt med i matchen så att jag kom ihåg o dricka vatten då o då hela kvällen (o natten) vilket resulterade i NADA baksmälla dagen efter =) Jag är sååå lycklig över det! :D Hade tom svärföräldrar här på besök på eftermiddagen, nemas problemas!
Men det farliga med det är att jag är redan smått sugen på att festa igen med roligt sällskap o roliga situationer =)
Innan ville jag ju INTE festa pga äcklig bakfylla...
Ring mig när det vankas party så får vi se =)
Jag gjorde bara av med 100kr den kvällen (det enda jag hade, haha!) och jag tackar S för allting och inte minst för en jätterolig kväll =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback