en helt vanlig torsdag.

Igår tog jag mig ut och åh, vad härligt det var att komma ut. Har inte gjort det på flera dagar!
Iaf, promenerade bort till kyrkogården där jag hade stämt träff med Martin. Vi var o hälsade på Monia & Tobbe.
Martin ville även leta efter ytterligare en grav, efter många många fotspår och en lång tid och ett telefonsamtal så hade vi fortf inte hittat den (Martin har jävligt kass lokalsinne kom vi fram till :P). Jag kan nu stolt(?) visa upp en fet jävla blåsa på vardera häl. Mycket lockande att göra hål på dom, men får inte. Kommer svida då :/

Efter att ha vandrat fram o tillbaka i typ en timme på kyrkogården så gick vi till Kvantum o köpte oss varsin dricka, sen letade vi upp en trapp att sitta på, rökte varsin cigg o när drickorna var slut så skildes vi åt.
Summarum; jag hade en trevlig stund.

Kom hem och upptäckte att jag var ensam hemma, vilket kan vara skönt ibland. Jag lyckades roa mig genom internet, msn, mat & premiären av Idol.

Är ensam nu också, J är i stan på nåt möte. Jag ska på läkarbesök vid tre och efter det ska jag lämna ett av tusen urinprov, för att få behålla mitt lämp. Dvs, påvisa mitt fortsatta duktiga leverne.

Får se om jag kanske går ner i källaren o rotar lite i våra lådor senare i eftermiddag, måste ju ha nåt att fördriva all tid med.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback