finish.

Äntligen så är jag klar med all packning! Det blev jag för ca 6 timmar sen, men jag går ju inte o uppdaterar bloggen direkt bara för det :P
Har lite disk kvar som står på tork bara. Vi ska gå upp halv sju imorn så vi hinner plocka bort det sista o vakna till innan byggjobbarna kommer vid kvart i o våldgästar vårt hem. Känns som att det blir mindre pinsamt för alla inblandade om vi redan är vakna när dom kommer än att dom eventuellt ska behöva känna sig besvärade för att dom kommer o väcker oss. :)

Pappa frågade om jag ville övningsköra idag, men hade inte riktigt tid iom allt packande o tvätten att fejja med också. Var inte på så bra humör heller, trött o stressad. Kanske inte bästa sinnesstämningen att köra i.

Har iaf haft det rätt mysigt o chill under kvällen. Vi har ju skruvat isär köksbordet så när vi skulle äta kvällsmat så tog jag in balkongmöblerna o ställde i vardagsrummet o tände några ljus o så åt vi där. Mysigt :)
Men iom att alla köksgrejer var nerpackade så blev det ett jäkla spring fram o tillbaka mellan det tomma köket o lådorna i det överfyllda gästrummet, som numera vikarierar som kök o skafferi :P "avlastningsrum".

Kanske dags att knoppa nu då.
Btw, så fick vi 1200:- av mina underbara svärföräldrar, för att vi ska kunna köpa varsitt busskort nu när det blir en del åkande den här månaden. Vad snälla dom är mot oss. Gillar verkligen dom, o inte bara för att dom ger oss pengar. Dom känns som min extrafamilj o jag känner mig trygg och omtyckt i deras sällskap. <3 (Dessutom så har dom lyckats med att skaffa en underbar son som jag håller väldigt kär!)

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback