hemma.

Vi ändrade oss och valde igår att åka hem till vår lgh, som visserligen fortfarande renoveras. Men ändå, skönt att sova i sin egen säng. Skönt att vara för oss själva.
Vi åkte först in till Lidköping, drog hem till J's vän Larsson, men han var ej hemma. På väg därifrån in till stan så möter vi honom, då var han på väg hem till sig =) Så vi hann ju tjöta lite ändå.

Sen satte vi oss på ett fik på Sockerbruket, jag drack ett stort glas med chai-thé & tog en chokladbiskvi.
Efter det mötte vi Malin o följde med hem till henne en liten sväng innan vi tog bussen hem.
Drog o köpte pizza direkt när vi hade kommit hem.
Vi hade en underbar kväll o natt, så mysigt :)

Nu har byggjobbarna rast eller nåt, så jag passade på att springa o inspektera hur det ser ut. det blir finfint, men tyvärr så har de förstört tapeten i hallen på massa ställen, vilket får oss att hoppas på att Skövdebostäder kommer att ge oss nya tapeter. För det blir inte snyggt om de har tänkt att sätta en lapp här o en lapp där. Dessutom så har lite färg skavts bort på en av de nya kökslådorna redan. Smart av dom att sätta upp lådor o skåpsluckor bland de första dom gör liksom :P
Jag tycker inte att det är okej så jag ska allt visa det för inspektörerna som kommer för att göra eftersyn när renoveringen är klar.
Suckers.

Idag ska vi bara softa, vet inte om vi stannar hemma ikväll eller om vi åker till min mor. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback