hemma.

Ja, det blev till att vi stannade hemma idag ändå. Vi skulle ju åkt ut till min mamma för att bo där till på torsdag. Det började med att vi sov rätt länge idag, o sen så slöade vi runt lite med tv-spel o surfande. Så kom Pj hit för att hämta sin rulla-cigg-maskin. När vi väl kom ner till duschen så var klockan redan halv fem.
Självklart så räckte knappt varmvattnet idag heller. Vi hann inte skölja av oss tvålen ordentligt. Vilken tur att jag inte skulle tvätta håret då!
Vi hade ju packat klart det mesta, så efter duschen gjorde jag mig iordning o packade det sista medans J gick till stan för o besöka bolaget åt min mor.
Jag cyklade iväg till Maxi för o hämta paketet, handlade även lite.
När jag kom hem så hade jag huvudvärk o klockan var redan halv sju så jag sa till J att jag vet inte om jag orkar gå ut o sätta mig på bussen o bära runt på all packning + att jag kände mig inte vidare rolig att sällskapa med då heller. Så vi stannade hemma ikväll.
Men vi ska åka ut imorn istället. All mat som är enkel o snabb att äta, dvs som inte behövs tillagas, är slut nu sånär som på några rostmackor. Jag kommer att behöva tvätta håret imorgon också. Så det är tur att vi ska hem till mamma! :)
Skulle gärna vilja ha med datorn dit, men orka ta den på bussen.

 Haha, det påminner mig om sommaren -04 då jag var hos Andreas o hälsade på i Linköping. Han & hans kompisar skulle "lana" o eftersom att jag var där så följde jag med. Jag & A släpade på varsin dator + skärm + packning på bussen! Det var väldigt tungt o rätt mkt att släpa på. Men skoj hade vi! :D

Nu ska jag mysa o se på en film med älsket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback