hos moderkakan.

Idag vaknade vi också väldigt sent. Det är så skönt att vi kan sova länge igen. Det gick inte under sommaren då det var så varmt och då vi var inne i att gå upp tidigt eftersom att jag jobbade.
Det är så mysigt att sova med mitt älsk <3

Iaf, vid tre så väckte jag älsket. Då tyckte jag att han skulle gå upp så att vi kom ut till mor nångång. Jag hade redan varit vaken i två timmar o hunnit diska o duscha. Jag var så hungrig så jag ville gärna att vi skulle äta :)

Igår kväll blev vi jättehungriga o det enda som vi hade kvar som inte behövde tillagas var några rostmackor, men dom var vi ju tvungna att ha nästa morgon. Så vi skulle laga köttbullar o spaghetti, enda problemet var bara att spisen inte funkade upptäckte vi. Som väl var så visade det sig att byggjobbarna bara hade satt på barnlåset, vilket var jävligt tur med tanke på hur hungriga vi var =)

På vägen hem till mor så köpte vi varsin glass på station. Jag har inte lyckats superbra med att sluta äta sötsaker. Igår åt jag en Twix när jag var på Maxi, blev så jäkla hungrig då. Idag har jag ätit en glass, en munk o några lakritsbitar. Hmm...

Nyss åt vi soppa som J hade gjort. Är lite trött nu, funderar på duschen, film o sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback