liten kusin :)

Denna dag har väl i stort sett ut som andra dagar. J gick upp vid nio dock. Han skulle på nåt möte. Jag sov tills han var tillbaks vid kvart över tolv.

Strax efter halv tre kom morfar hit, han & mor satt o pilla med mammas farbrors dator i tre timmar.

När de äntligen var klara så åkte vi till Mirco, min morbror. Han & hans flickvän har nyligen köpt ett hus o dessutom blivit med bebis, dvs att jag har fått en kusin =)
Lille Milian, han var sååå söt! Jag höll i honom en stund, det var mysigt.

Jaa..o så hänger det på MIG, o Jonte då, om det ska bli nån femte generation medans gammelfarmor fortfarande lever. O det är min släkt aldrig sena med att påminna mig om :P Så liiite stressad känner man sig ju ibland. Men men, vi får väl se hur det blir med den saken ;)

Vi har nyss ätit pizza o sett på Idol, hahaha! Så jävla kul! J dog av skam så han var tvungen att gå o spela tv-spel istället =)

Ska väl chilla resten av kvällen, kanske duscha med älsket.
Mamma tycker att jag duschar alldeles för ofta då jag har duschat två gånger om dan sen jag kom hit. Hon säger att jag kommer att torka ut min hud.
Blir väl en film med älsket sen också. Så gött med tv i sovrummet :P Vi har sett en varje kväll. Men idag är det hans tur att välja film =/ Hoppas han väljer nån som går att se på =) Haha..jo men det brukar han göra.
Mitt söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback