love <3

Just det ja! Jag glömde ju att berätta för er om den underbara gårdagen.
J var så himla duktig o prickade av massa saker från "att-göra-listan" medans jag mest satt vid datorn :)
När han var borta på Maxi så ringde han o frågade om jag ville gå dit med honom senare under dagen, för att han hade hittat lite fina kläder på Dressmann som han behövde smakrådshjälp till.
Så efter att ha myst med varann härhemma under eftermiddagen så gick vi till Maxi. Inne på Dressmann så hittade han mycket kläder som han prövade, o det slutade med att han köpte en jäkligt go luvtröja och ett par byxor som satt schysst på honom :)

Efter det så gick vi över till Lindex, för dom skyltade om rea. Däremot så hittade jag typ bara barnkläder som var på rea. Så vi drog ner till underklädeshörnet o plockade o valde. Slutade med att J hade övertalat mig att jag skulle gå med på att vi köpte dessa saker till mig. Kom ut ifrån affären med 3 hotpants, som sitter jättefint och är jävligt snygga. 2 bh. 1 tjock, stickad, jättemysig tröja. :) Jag är nöjd med kläderna såklart. Men jag har väldigt svårt att unna mig saker. Väldigt svårt. Varför tror ni annars att J jämt måste övertala mig? Skulle han inte nästan tvinga mig många ggr så skulle jag aldrig unna mig saker.
Känns inte alltid som att jag är värd det där stora hålet i plånboken som blir. Behöver jag verkligen detta? osv.

Efteråt så intog vi en romantisk middag på McDonalds :) <3 Jättemysigt var det! Sen gick vi hem o myste ännu mera!
Efter att jag hade packat så bakade jag chokladmuffins som vi mumsade i oss med thé framför en film i soffan.
Love love love love looveee! <3





Saknar fortfarande oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback