slav under beroendet.

Jag tillät mig själv att misslyckas. Eller ja, jag sa till J att om han tillät mig att äta godsaker så fick jag göra det. Så nu har jag gjort det. Mycket gott var det. Men får hoppas att jag klarar morgondagen bättre =)

Byggjobbarna har slutat för dagen vilket är väldigt skönt, lugn och ro! Halva lägenheten ser precis ut som en byggarbetsplats medans andra halvan är rörig och överfylld med saker, men trots det så lyckas vi få det trevligt o mysigt ändå. Kanske har lite att göra med också att vi vet att vi bara behöver stå ut tills imorgon då vi drar.

Var o invigde baracken här utanför också. Varmvattnet räckte inte nånstans när vi skulle duscha, eller jo Jonte som var lite före mig in i duschen hann precis att bli klar. Jag däremot fick nöja mig med kallt vatten =/ Blir så trött.

Vi har iaf ätit varsin färdigrätt o fikat lite. Jag chillar framför datorn & J spelar tv-spel. Kvällen ska ägnas åt mys o filmtittande. Blir nog till att knoppa rätt tidigt idag också, vi är väldigt trötta båda två.
Jag är jättesugen på att mysa nu..hejdå.

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är fläckar på tapeterna här också efetrsom vi inte haft sängram innan så nu fick det vara nog! =) Haha, vi behöver också köpa nya madrasser till sängen egentligen, ena plankan Ribban eller vad det heter) under själva fjädrarna och det har till och med gått av =) Får väl lära sig att behärska sig lite! =D Verkar som allt har gått bra trots att byggarbetarna varit där! Hoppas det går bra med att sluta äta godis, jag skulle heller aldrig vilja sluta med två beroenden samtidigt. Jobbigt ju. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback