turbarn.

Fan vilken lyckans ost min kille är asså! :P FK kommer att ge honom gymkort, betala kurser, hjälpa till med praktikplats m.m. åt honom, ja de kommer att vara "grymt generösa" mot honom, som den här mannen sa. Dessutom fick han veta att han var väldigt attraktiv på arbetsmarknaden eftersom att han har varit sjukskriven sålänge, så det blir billigt att anställa honom, jada jada.
Ja, det fanns bara positiva saker att höra om det mötet. Innan mötet så kände sig J väldigt nervös då han typ inte hade en aning om vad mötet skulle handla om, men nu efteråt var han jäkligt glad och han hade fått en självförtroendekick :)
Dessutom så tyckte mannen inte att J skulle börja på den verksamhet från AME då det låg långt under hans nivå :P
Asså shit..vissa har tur. Jag är jävligt glad för hans skull!

Tänk om han hade ringt o avbokat det mötet som han hade tänkt o göra, eftersom att han redan hade fått en tid på AME. Då hade han kanske inte fått den här chansen utan istället hade han fått börja på en muppverkstad.
Hoppas bara att allt detta är lika bra som det verkar vara.

Love you darlo. <3

--

Jag beställde ett Parlinokort som kom på posten idag. Nu ska det laddas så jag kan ringa gratis till alla som inte har Comviq, vilket equals lägre mobilräkningar =)

På posten kom även 2 avier. Den ena är för vår nya soffklädsel som vi ska hämta ut, jävligt dyrt men också jävligt värt. Den vi har nu är vit och vi har ju fått soffan av min kusin,vilket betyder att den inte är ny och heller inte helt vit. Det blir ju så när många sitter i den o kanske spiller m.m. Så den nya klädseln åker på efter att renoveringsdammet är borta om sisådär drygt en månad.

Den andra avin är för ett paket som innehåller massor med rengöringscrémer tror jag att det var. Helt gratis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback