min helg.

Oj oj oj..dagarna har blivit lite annorlunda än vad som var planerat...
I torsdags åkte vi ifrån mor för att vi skulle hem o tvätta o packa om väskorna som vi bor i. På fredagen så var det meningen att vi skulle till J's päron o bo där.
Men vi fick andra planer så vi åkte hem till en vän o drack vin, blev ju ganska fulla.. :S Gick därifrån för jag skulle träffa Linus :D
Har inte träffat honom på två år för han har bott utomlands o grejjer.

På vägen upp till stan säger J att han inte orkar gå, precis då kommer en kille o går förbi o frågar om vi ska åka taxi..J är ju på direkt så killen ringer. Medans vi väntar tycker han att vi ska sjunga lite så vi tre står o skönsjunger...eller kanske vrålar, vet inte riktigt =)
Jag sa till honom att söka till Idol nästa år :P Hahahaha.
Vi hoppade av vid stationen, rökte en cigg ihop sen skiljdes vi åt. Jag & J gick mot Mode för jag skulle pissa, vid OKQ8 träffar vi äntligen Linus.Vi står o tjötar lite o dricker upp det sista av vår Bag-in-Box. Sen ville Linus ut på krogen o J ville hem, det var lugnt för mitt älsk att jag hängde med Linus.
Vi gick upp till stan o hamna på ett ställe. Helgen innan lön o kanske 3 pers var ute :P Vi satt o tjöta lite o sen gick vi ut på uteserveringen, där satt vi resten av kvällen o pratade med en kille som visade sig vara kriminalvårdare =) Dock så tror jag inte att han var i tjänst på nåt sätt, han drack öl iaf :P

När det stängde så gick jag & L i armkrok hela lååånga vägen hem. Möttes av J & Pj hemma, vi ville sova. Men dom ville lyssna på musik så jag skickade hem dom till Pj istället. Inte långt därefter hade Linus slocknat på en madrass i vårat sovrum o jag i min o älskets säng.

Sumsumsum: Kvällen var rätt rolig, det var jätteskoj att träffa Linus igen, däremot så var gårdagen ett helvete. Jag var jävligt bakis =/ Mådde illa hela dagen o huvudet dunkade för varje steg jag tog. Spydde också vid ett tillfälle.
Så jag & J som inte heller mådde så jättebra, tog hemkörning på pizza =) Vi låg i soffan o glodde på två filmer. Den ena var Zoolander som faktiskt var rätt skoj. Den andra var en film som heter Boy A, den rekommenderar jag för den var väldigt bra.

Ja, vi kunde ju självklart inte åka till mina svärföräldrar igår med det måendet, så vi åker dit idag. Jag vill äta frukost nu så jag funderar på att väcka mitt hjärta.

Kommer kanske inte vara så aktiv på nätet de kommande dagarna då jag inte vill uppehålla mig vid deras dator så mycket.

Herrråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback