yo yo yo!

Haha, Andreas det som du skrev som kommentar, jag måste ha missat att dom sa det! =/

Idag så sov jag till tjugo över tolv eller nåt sånt där. Självklart så har jag vaknat många gånger på morgonen o gått upp o rökt o sen lagt mig igen. Haha, jag fattar inte hur vi lyckas sova i det här oväsendet, för det är svinhögt vid vissa moment som dom har för sig!
Har väl kanske blivit jävligt trött, jävligt immun o jävligt ignorant =)

Vi la oss vid halv ett igår o jag såg till att pissa innan det, men jag vaknade inatt vid tre efter att J la sig i sängen igen när han hade vart uppe o rökt. Då var han tvungen att följa med mig ut o pissa. På vägen ut så berättar han att han precis hade varit nere. Haha, stackare =/

Idag iaf så har vi packat varsin väska, men vi har lite kvar att packa, typ sånt som vi måste använda i duschen o efter duschen. Sånt packar vi ner det sista när vi är klara med det givetvis. Jag har diskat i kallvattnet ute i trappuppgången, som väl är så är det ju inte mkt disk då vi har anänt oss av engångssaker en del och även använt samma thémuggar flera ggr. Iaf, J matade sköldisarna o vattnade alla blommor. Jag dammsög allt socker som jag spillde ut på golvet.
J ska iväg till systemet för o handla åt min mor o jag ska till Maxi för o hämta ut ett paket. Och till alla er nyfikna som undrar så är det ett mobilt bredband åt min bror.

Vi drar väl nångång under dagen. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback