glad påsk.

Anders somnade som vanligt i soffan o vi på madrassen inatt när vi låg o chillade o lyssnade på musik. Nångång tidigt imorses så flyttade jag o J över oss till sovrummet o när jag vaknade så var Anders borta, han har förmodligen gått hem för att han hade ju saker att göra idag.

Iaf så la jag mig o somnade om och strax före tolv vaknar vi av att det ringer på dörren, då var det ju bara att kliva upp för det var Jontes vän Stefan som kom. Han hade lyckats låna pengar till buss och det var ju trevligt att vi får sällskap av honom idag :)
Anders ska ju som sagt inte vara med o äta o min bror har fortfarande inte bestämt sig.

Strax så kommer en till kompis hit för o hämta nåt som han hade här, men han blir nog inte kvar alltför länge, tror att han ska fira påsk på annat håll nämligen.

Jag har ju varit jättetrevlig o social sen Stefan kom, jag har bara pratat i tfn o gått runt i min morgonrock. Jag borde verkligen hoppa in i duschen såfort jag får tid till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback