högskoleansökningar...

GAH! Jag är ju självklart ute i sista minuten eftersom att jag har varit lat och ni vet ju att jag alltid skjuter upp allting. Dessutom så vet jag inte vad jag vill..vad ska jag söka? Hjälp mig!

Iaf, sista ansökningsdagen var idag, så nu under kvällen satte jag mig äntligen för att ta tag i saken. Men då börjar sidan att KRÅNGLA!
Jag fick panik och kände att världen hade gått under, jag skulle inte kunna få in mina ansökningar och därmed inte få börja på högskolan. Jag skulle alltså få gå hemma ett år till om jag inte får nåt jobb. PANIK! Jag måste ju ha inkomst!

Jag ringde min moster o frågade om sidan funkade hos henne, men icke. Efter att hon höll med mig om att det var väldigt idiotiskt av mig att vara ute i sista stund så berättade hon att det var samma sak med sidan förra året. Då hade hon ringt VHS dagen efter och allt hade löst sig ändå. Detta lugnade mig lite.

För en stund sen fick jag reda på att VHS utökar tiden med 12 timmar eftersom att sidan krånglar, så imorgon, senast 12.oo måste jag vara inne med ansökningarna. Skönt.

..

Snart dags att krypa ner i säng tror jag..jag är trött och har saker att greja imorgon. Ska vara i stan kl.12.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sök inte bara för sakens skull om du inte är säker. Jag har över 100k i studielåmn skulld för att jag började plugga saker som jag inte va säker på om jag ville läsa. Förbannat tråkigt att betala tillbaka de nu varje månad. Hoppas du hittar något som du verkligen vill! <3

--

Otroligt att deras sajt strular varje år :) varenda gång förlänger de ansökningstiden haha.

2009-04-16 @ 10:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback