lite update.

Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat någonting men det finns anledningar till det som jag ska berätta om i ett annat inlägg. Jag föredrar att dela upp mina inlägg lite då jag alltid lyckas skriva så långa ändå. :P

Jag fick iaf iväg mina ansökningar angående högskolestudier i tid, dock visste jag inte att betygen skulle vara inskickade senast sista ansökninsdatum då jag aldrig hade varit inloggad på sidan innan o sett den infon. Jag skickade in dom direkt på morgonen och hoppas på att det inte gör något att dom kom en dag försent. :S

Förra helgen var jättefin och trevlig. Fredagen var lugn hemma med min älskling och på lördagen så vet ni ju om att vi åkte ut till hans föräldrar. Där grillades det korv med några från hans släkt och det blev rätt tidigt i säng. Vi hade en jättefin kväll och det var kul att träffa alla. Jag gillar hans familj och släkt och jag vet att dom gillar mig också, det känns bra att vi allihopa kommer så bra överens o kan prata om saker o ha det trevligt. Allihopa där är jättesnälla, hjälpsamma, omtänksamma och generösa med bl.a. kärlek. :)


På söndagen så gick vi upp ganska tidigt för att hinna duscha o få i oss lite frukost innan J's farmor skulle komma. Jag gillar henne verkligen massor, lika mycket som min egen farmor ungefär. Hon är cool :P

Vi åt söndagsmiddag tillsammans och det var J's lillasyster Elin som hade bestämt mat eftersom att vi firade henne då hon hade fyllt 21 på fredagen. Av oss fick hon en "Arga lappen-bok" som jag tror att hon gillade. En kul grej sådär :)

Till efterrätt så blev det en jättegod polkagrisglass som Elin hade gjort själv =)

På eftermiddagen så var vi egentligen medbjudna till Jonte's kusinbarns kalas men min älskling mådde inte så bra så vi skippade det o åkte hem o rådde om varandra istället.

Det var om förra helgen det. Mer kommer i nästa inlägg... ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tror bara man behöver skicka in betyg om man gick i skolan på stenåldern, numera registreras sånt elektroniskt. Va sökte du till?

2009-04-25 @ 01:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback