mysig kväll.

Hehe..när jag berättade för mamma att vi hade ätit räkmackor idag så sa hon: "Hur hade ni råd med det då, ni som hade så lite pengar!?"
- Jag visste att hon skulle säga så :P

Iaf..saken är den att räkor hade vi hemma sen innan, bröd, tomat, gurka och ägg är ju sånt som vi ändå måste handla.
Sen hade vi även kräftstjärtar, rom, majonnäs och delikatessostar på bordet, men det var saker som Anders var så go o hade köpt med sig eftersom att han också ville stå för något :)

Så det blev inte alls mycket pengar för oss. O knytkalas är ju mysigt!

~

Nicke åkte hem vid niotiden. Jag, Jonte & Anders såg nyss på South Park-filmen. Mitt i filmen så får Anders ett ryck o blev sugen på chokladbollar, så vi tre hjälptes åt o bakade såna lite snabbt :)

Nu halvsover båda grabbarna i soffan..jag har precis ätit två rostmackor med räkor, kräftstjärtar o annat gott på :)

Blir nog till att sova snart, ungf vid 12 imorn så blir vi upphämtade o ska åka hem till mormor & morfar, vi ska gratta mormor lite som fyller 64 år imorn :D Grattis mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback