nattugglan.

Hej hej hallå!

Nu sitter jag här o nattugglar igen..o har inte haft ork att skriva på några dar.. :/
Har vart nere..o känt mig kass.


Kommentarer på förra inlägget:

Anonym om högskoleprovet: "Att man ens ger sig på det där :P hahaha. hhiih. men ta nya tag till nästa gång =) nu vet du ju som sagt! Pöss"

Vem skrev detta? Sara? :D Jag blir så nyfiken när nån står som "Anonym" =)



Termoschen om högskoleprovet.: "eyeyey schoo bruden, ällt över 2 poäng är nog bra :)
"

Ja, över 2 poäng fick jag ju iaf, så tur är väl det :P

~

Det blev tyvärr inget åkande till Mariestad i söndags :( O inget hälsa på hos far i måndags heller..
FAN!
Jag önskar verkligen att jag hade åkt ändå. För det lånade busskortet gick ju ut igår så nu vet jag inte när jag har råd att åka nånstans igen.
Jag var inte på arbetsförmedlingen på måndag morgon heller..jag steg upp o åt frukost, men sen hade jag noll motivation till att ens sminka mig så jag la mig igen. Hörde inte ens av mig till arbetsförmedlingen..så jag får väl ta o kila dit ner imorn o be om en ny tid, IGEN! Jag blir så trött på mig själv när jag håller på såhär, men jag kan fan inte ta mig för nåt, ta tag i mig själv. Det känns omöjligt många dagar. Funderar seriöst på att söka hjälp för det, kanske är deprimerad ändå?

I söndags iaf så kom Anders över på kvällen för lite filmtittande. Vi skulle vispa ihop lite chokladpudding, men "någon" (inte jag) läste fel på paketet så vi hade i dubbelt så mycket mjölk som det skulle vara..så den chokladpuddingen blev mest slapp..typ som puré kanske. Men det var rätt gott ändå :) O en mysig kväll fick vi, två filmer orkade vi se också. En skräck "Shrooms" som jag tyckte var sådär..o sen såg vi på "Smala Sussi", en gammal goding :P

I måndags så hände inte mycket..ingenting alls i princip.

Idag då..jag har iaf lyckats ringa några viktiga samtal o även betat av halva diskberget, andra halvan tog Jonte.

Sen kom Anders över under kvällen och så har vi även fått besök av J & M som vi skulle vart med i lördags. De sover över här inatt o jag tycker att det är väldigt kul för nu hann vi ju ses innan de skulle åka ändå :) De har redan somnat så jag & Jonte får väl lägga oss snart också så att vi orkar upp imorn när J & M ska gå upp, så vi hinner umgås lite mer innan de ska åka hem.
Jag ska även ta tag i lite saker, ringa ytterligare samtal.
Sen så hoppas jag att vi orkar gå ner till stan så att vi äntligen kan gå till Försäkringskassan, något som vi borde ha gjort redan i januari men som vi har skjutit på. :|
Kommer vi ner till stan så tänker jag även gå till arbetsförmedlingen o så måste vi handla lite mat också!

Vad har jag för planer mer för veckan då?

På torsdag så ska jag fika med Jenny. Det känns kul för nu var det rätt längesen som vi sågs o hon är en tjej som jag gillar o kommer bra överens med, så henne vill jag inte förlora kontakten med. Jag har ju inte så jättemånga tjejkompisar.
Jenny lärde jag känna när jag gick på folkhögskolan. Vi gick i samma klass o båda två pendlade med samma buss varje dag =) Dessutom vill vi läsa samma utbildning på högskolan, det vore ju riktigt skoj om vi hamnade i samma klass igen o få plugga ihop o pendla tillsammans med varann i ytterligare 3½ år. Tyvärr så känner jag mig osäker på om jag kan komma in på utbildningen :/ Hon har lite bättre betyg än mig, så henne är jag inte orolig för. :)

Jag har lovat o åka o hälsa på hos mamma nån dag också, men vi får se när det blir.

På fredag så ville min kusin ses. Min mormor fyller år på fredag o på lördag fyller en av mina bröder år, så något kalas blir det nog i helgen också.

Vad är era planer för resten av veckan?

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: sara

oj jag är den skyldige :P

2009-04-01 @ 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback