lite update och lite lukta gott.

Den senaste tiden så har det hänt mycket saker, saker som jag skriver om i ett annat inlägg eftersom att jag ska försöka att inte skriva så lååånga inlägg jämt :P

I detta inlägg tänkte jag berätta lite allmänt bara om vad vi har haft för oss den senaste tiden.

Jag & Jonte har varit ganska mycket själva och tagit hand om varandra och vårat förhållande. Det har varit skönt men vi har umgåtts litegrann med några vänner också.

Berättade jag att vi på påskdagen var hemma hos farmor och åt den årliga påskmiddagen med släktingar? Det var riktigt mysigt att vara där, speciellt att få träffa farmor igen. Trots att vi bara bor kanske 3 mil ifrån varann så ses vi ungefär tre gånger om året. Vid påsken, hennes födelsedag i augusti och på julen. Lite trist, men men.

~~

När jag fyllde år i mars så hade vi inte råd med att J skulle köpa någon födelsedagspresent till mig, däremot så lånade han ju lite pengar av en kompis så att vi kunde gå ut o äta o gå på bio den dagen så att jag fick en härlig dag iaf.
Men så när han fick pengar den här månaden o vi inte hade riktigt lika mycket skulder att betala tillbaka så bestämde han sig för att nu skulle jag få en present.

Han visste att jag önskade mig en ny parfym då alla mina andra var slut. Så vi gick in på Kicks och när vi hade sniffat på några stycken så fick vi hjälp av en som jobbade där. Jag brukar alltid tacka nej när dom frågar om man behöver hjälp, men just den dagen var jag glad och oblyg och behövde faktiskt lite hjälp.
Efter ytterligare lite sniffande så bestämde jag mig för en parfym som jag har suktat lite efter ända sedan den kom ut. Jag gillar fräscha och lätta dofter och tycker att den här stämmer in rätt bra på mina kriterier.

Det blev "Donna Karan New York (DKNY) - Be Delicious" alltså det "gröna äpplet".
Tjejen som hjälpte oss lockade med att om vi köpte den stora för 475:- (50ml) så skulle vi få med vissa saker på köpet.

Det som följde med var

* 50 ml Body Lotion i samma doft
* 50 ml Shower Gel i samma doft
* 4 ml Lip Gloss i samma doft
* 7 ml Eau de Parfum av det "röda äpplet" i samma serie. (Red Delicious)


parfymerna


Jag är superglad nu för dom luktar sååå gott! När parfymen tar slut så kan man ju använda bodylotionen o showergelen som lite lukta gott =) + att jag har ju den lilla röda parfymen också, som nog räcker längre än vad man tror.
Jonte tyckte först att det var lite dyrt då han hade tänkt sig något i 2-300 kronors-klassen, men jag övertygade honom om att det var ett bra pris nu speciellt när vi hade fått med så mycket extra på köpet :P
Då blev han nöjd för att jag var så glad.

Skönt att slippa lukta skit =) Någon som har nån åsikt om denna parfym? Berätta gärna vad ni tycker, både bra och dåligt :P

Mat nu.

Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad billigt :D:D:D:D

2009-05-01 @ 19:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback