besviken.

Idag fyller min farmor år så häromdagen frågade jag min kusin om vi inte skulle åka dit o gratta henne, vi träffar henne så sällan. Min kusin var ju självklart med på noterna men just idag skulle hon till Kolmården med sina småsyskon, så vi bestämde då att det får bli nån dag i veckan kanske.

Förut vaknade jag av att min kusin ringer mig o frågar om jag ska följa med till farmor idag? ....wtf?!...

Då hade dom alltså varit på Kolmården igår istället och detta visste jag ingenting om så jag hade ju redan planerat bort den här dagen. :(

Jag tycker att jag kunde ha fått veta det lite tidigare kanske, så att jag kunde ha haft tid på mig att justera mina planer eller nåt.

Så nu är jag lite besviken på henne över att hon ändå valde den dagen som vi hade bestämt att det inte skulle bli o att hon ringer o berättar det en timme före avfärd. O så är jag ledsen över att jag inte kan följa med o träffa farmor..det var t.o.m. min idé från början o jag som pratade med farmor om det.
Hmm.

Den här dagen började ju verkligen bra. Men ska försöka att inte tänka på det utan istället se fram emot att snart snart så kommer Jonte hem.
Btw, så hade han hittat min pincett, den hade legat där i Gbg, på en byrå. Vilken jävla tur! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback