godmorgon!

Idag är en dag som alla andra dagar. Älsket gick nog upp runt 7-7.30 nånting för han skulle till mattelektionen.

När jag gick i skolan i två år nyss så gick han upp med mig 05.45 nästan varje morgon o fixade frukost. Så nu borde det ju vara min tur att gå upp o finnas som stöd. Men jag vaknade kvart över nio idag.. :/ Då var han redan borta.

Vi har tvättid idag, men eftersom att jag tvättade i lördags så finns det typ ingenting att tvätta, va skönt va :)

Hon som ska fixa mitt hår o mitt smink vill ses en gång innan bröllopet för att prova en gång..o det ska helst vara så snart som möjligt eftersom att hon ska hinna kolla min hud o se om jag behöver ha grejer till att behandla huden med fram tills bröllopet så att den blir fin :) Isf måste man ju börja starta nu nu nu. Jag är så nervös för att låta någon hålla på med mitt hår o mitt face.. o så ska jag vara social samtidigt.

Imorgon, efter sömmerskan och J's matte så ska vi åka till J's föräldrar o sova över där. För på fredag morgon så ska vi ha möte med prästen, o dom bor ju närmast så att =)

Hoppas att hon inte ska börja en utfrågning om massa grejer bara för att se om vi är seriösa.. :S


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, när ni träffar prästen är det mer för ni ska gå igenom hur själva cermonin går till o så. Är det i kyrkan? för isf vilka psalmer m.m :)För så var det iaf för mig o Fredrik när vi gifte oss. Kram på dig tjejen!

2009-08-26 @ 16:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback