PANIK!

Fick ett samtal för en stund sedan. När jag pratar i telefon så kan jag omöjligt sitta still en längre stund, utan måste upp o gå runt i hela lägenheten o pilla med massa saker.
Så under samtalet började jag leta efter min pincett, jag har letat igenom hela min packning som fortfarande står ouppackad lite här o var :P
Efter en stunds febrilt letande (även flera gånger på samma ställe) så började jag inse att jag inte hittar den någonstans..

Det är riktigt illa. Jag kan inte leva utan min pincett och den där pincetten är den bästa jag nånsin har haft, jag har haft den i många år nu o har flera gånger trott att den varit borta, men har alltid lyckats hitta den igen. Förutom nu då. Något säger mig att den verkligen inte finns här hemma.

Jag mår dåligt över det. Jag ska berätta klart om vår semester, men inte just nu. Det jag kan säga nu är att vår sista destination på resan var Göteborg och nu är min pojkvän tillbaka i Gbg över helgen, så jag skickade precis ett panik-sms till honom där jag bad honom att typ vända upp och ner på rummet vi bodde i, för chansen är ju stor att pincetten finns därinne. Om den inte finns här så ber jag till Gud att den finns där och att J fanimej ser till o hittar den! Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback