tuesday afternoon..

Min sambo började ju plugga Matte i början av sommaren, då pluggade han på distans men kände att lektionsbaserat skulle passa honom bättre. Så igår och idag har han varit på skolan för introduktion, idag fick de även ha sin första lektion.
Tror han ska dit imorgon igen..eller om det var på torsdag.

Så nu är det han som är redig o gör saker, medans jag bara sitter hemma o surfar :P


Jag ringde iaf till sömmerskan idag så jag/vi ska dit på torsdag o fixa till bröllopsklänningen =)

Eller jaha...det får bli att jag går dit ensam då..för Jonte skulle tydligen ha lektion då. Nervös!

Det verkar ordna sig rätt bra med hår & makeup-grejen också, har en tjej (en gammal vän till familjen) som jobbar på Mary Kay (ett företag som säljer smink och hudvårdsprodukter
http://www.marykay.se/ ) som ska fixa det åt mig :D

Kom på att jag måste maila tillbaks till henne nu.. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback