utbildning.

Nu ringde min morfar o frågade om jag skulle följa med på handledarutbildning med honom & min moster Tina. Så att han kan få bli min handledare som jag kan övningsköra med.

Jag har ju redan pappa som handledare, men jag har bara övningskört med honom en gång hittills. Det händer liksom ingenting, o det beror på oss båda. Han jobbar mycket o jag har inte direkt ringt o bokat massa tider med honom.

Men morfar är ju pensionär o har all tid i världen (liksom jag typ) o dessutom så bor morfar närmre o kommer nog tjata lite på mig så att det händer nåt :P

Nervöst!

Iaf, handledarutbildningen är idag..så om tre timmar kommer morfar o hämtar mig, så åker vi hem dit först så jag får träffa mormor lite också, sen börjar utbildningen vid halv fem.

Kommentarer
Postat av: Balin

Spännande du.Har du kört ngt med morfar då?

2009-09-03 @ 07:49:12
Postat av: [email protected]

Jaså du känner igen och tycker han är snygg mr Martin Sefton.. Ja han bor just nu i Sthlm, men är ifrån Gbg :)

Postat av: [email protected]

Jaså du känner igen och tycker han är snygg mr Martin Sefton.. Ja han bor just nu i Sthlm, men är ifrån Gbg :)

2009-09-10 @ 10:41:01
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback