tisdag.

Therese ♥ Johannes

Nu har vi tagit upp med vår inneboende att det ska dras av en del från skulden, för mat och boende. Det var X mycket väl införstådd med.
Men när han senare fick se siffrorna så blev han upprörd o tyckte att vi skulle dra av för maten för att han har: köpt en Ica-kasse med bröd, pålägg, tomat, gurka m.m., han har köpt mycket glass som han har bjudit på, o även fixat pålägg o sånt då o då.
Jag försökte då förklara för honom att på fredag när han ska åka iväg härifrån så har han bott här i en månad, o han får 2 jävla veckor gratis, alltså ingen hyra lr matpengar. Så varför skulle jag dra bort ännu mer?
Ska jag dra bort ännu mer så tänker jag lägga till mer på hyran asså.
Vad tycker ni om detta?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Gaaah vad jobbigt! Klart om man är inneboende hos nån får man ju hjälpa till så gott det går,med städ,och pengar!! Jag hade helt klart inte klarat av att ha en inneboende så länge.. Speciellt inte när man har sitt liv redan med pojkvännen... Starkt gjort måste jag säga ;)

KRAM!

2009-02-24 @ 21:37:12
Postat av: Jonny

Hej therese



Läste lite på din blogg...klart som f*n att han skall göra rätt för sig, du/ni öppnar upp ert hem och det otacksamma aset, kontrar med att han köpt en ICA kasse mat ?!?! Han skall vara för evigt tacksam...är han inte det så är det väl bara bra att hans riktiga jag nu kommer fram.



F.ö får du ha en bra helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback