tvättdag.

Japp, en inbokad tvättid hade vi idag mellan 17-21. Trots att vi har sovit lääänge idag så ville jag inte sova bort tvättiden eller på annat sätt strunta i den. Inte för att vi hade så mycket tvätt då vi tvättade för en vecka sen, men det känns så bra efteråt. Att ha en tom tvättkorg istället för att låta den växa på sig ännu mer.
Det känns bra att veta att jag tog tag i det, att jag tog tag i något den här dagen, så att den inte bara har gått till spillo.
Det känns bra att inte bara vara en slacker.

J har diskat det mesta av berget som var på diskbänken, resten har jag sagt att jag ska ta hand om sen.

Nu får vi se hur resten av dagens sysslor skall uppdelas, dvs matlagning och att gå till affären :)

I övrigt så kommer resten av kvällen att vara väldigt lugn bara. Vi ska softa :P

En kram till er som på något sätt hörde av er igår på alla hjärtans dag :D *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback